ბლოგი

თბილისში კომპანია "ელიტ ტექნოლოჯის“ 15 წლის საიუბილეო კონფერენცია - "ინფრასტრუქტურული ინოვაციები - თბილისი 2023“ გაიმართა.
თბილისში კომპანია "ელიტ ტექნოლოჯის“ 15 წლის საიუბილეო კონფერენცია - "ინფრასტრუქტურული ინოვაციები - თბილისი 2023“ გაიმართა.

ღონისძიებაში მონაწილეობა მიიღეს მოწვეულმა სტუმრებმა  ამერიკის შეერთებული შტატებიდან, გერმანიიდან, დანიიდან, ფინეთიდან, ისრაელიდან, სომხეთიდან, აზერბაიჯანიდან და თურქეთიდან.

WORLD'S LEADING PLATFORM Intertraffic interview with Giorgi Mamadashvili, the founder of Elite-Technology.
WORLD'S LEADING PLATFORM Intertraffic interview with Giorgi Mamadashvili, the founder of Elite-Technology.

Giorgi Mamadashvili, Owner and Chairman of the board of Georgia’s leading traffic technology company, Elite Technology LLC, answers Intertraffic’s questions.

პარკირების დამხმარე ტექნოლოგია: ისტორია
პარკირების დამხმარე ტექნოლოგია: ისტორია

დღეს ყველაზე გამოცდილი მძღოლებიც კი თვლიან, რომ უკანა პარკირება საშინელებაა, ან თუ ასე არ არის, მანქანის დაყენებისას ეს ნაწილი მაინც ყველაზე მეტად ეზარებათ. დიახ, მხედველობის ქვედა ველმა შეიძლება გაართულოს მანქანის უკან დაბრკოლებებისა თუ ადამიანების გადაადგილების დანახვა, თუმცა ეს ნამდვილად არ არის პარკინგის მოწყობის პრობლემა.

შეუძლია თუ არა 5G-ს ურბანულ მობილობაზე წვდომა მოგვცეს?
შეუძლია თუ არა 5G-ს ურბანულ მობილობაზე წვდომა მოგვცეს?

ყოველწლიურად სამყარო სულ უფრო პატარა ხდება. მიუხედავად იმისა, რომ ეს კავშირი ადრე ადამიანებს შორის იყო, გლობალური კომუნიკაციის მომავალი განისაზღვრება, როგორც ადამიანები-ყველაფერში, რაც ტრანსპორტირებასაც მოიცავს. საგზაო უსაფრთხოების, საგზაო მოძრაობის წესებისა თუ საგზაო მოძრაობის ნიშნების ჩათვლით. ახლა კი განვიხილოთ, რამდენად მოახერხებს 5G ურბანული მობილურობის სრულიად ახალ დონეზე გადაყვანას.

თანამედროვე პარკინგის პრობლემები: დიდი მანქანები თუ პატარა საპარკინგე ადგილები?
თანამედროვე პარკინგის პრობლემები: დიდი მანქანები თუ პატარა საპარკინგე ადგილები?

მანქანის მფლობელები დღეს ხშირად აწყდებიან მსგავს პრობლემებს, ბევრი მათგანი კი დიდი მანქანების ან პატარა საპარკინგე ადგილების გამო წარმოიშვება. მათ შორისაა საპარკინგე სივრცის ნაკლები ხელმისაწვდომობა, პატარა საპარკინგე სივრცეები და პარკინგის სირთულე. დიახ, ყველაფერი ავტომანქანის გასაჩერებლად შესაბამისი სივრცის პოვნას უკავშირდება. რეალურად კი სულ 2 მიზეზი შეიძლება არსებობდეს, რის გამოც ეს უნივერსალური საკითხი გახდა: ან მანქანები დიდდება ან საპარკინგე სივრცეები მცირდება. როგორ ფიქრობთ, რომელი მათგანი უნდა იყოს? რეალურად უნივერსალურობას ამ საკითხების კომბინირება წარმოშობს. ახლა კი დეტალურად განვიხილოთ თითოეული მათგანი:

როგორ იქმნება საგზაო მონიშვნებით უსაფრთხო გარემო?
როგორ იქმნება საგზაო მონიშვნებით უსაფრთხო გარემო?

ისევე როგორც მთელ მსოფლიოში, საქართველოშიც საგზაო უსაფრთხოებას განსაკუთრებული მნიშვნელობა ენიჭება. გარდა იმისა, რომ ეს მძღოლის პასუხისმგებლობაა, რომელმაც არსებული საგზაო მონიშვნები ზედმიწევნით უნდა დაიცვას, დიდ ყურადღებას გზების მარკირების პროცესსაც უთმობენ. თუ ნიშნები არასწორად იქნება დატანილი ან ისეთი მასალით, რომელსაც ნაკლები ხილვადობა აქვს, ბუნებრივია, სასურველ შედეგს ვერ მივიღებთ. მეტიც, ეს უბედურ შემთხვევადაც შეიძლება იქცეს. Სწორედ ამიტომ, ახლა საგზაო მონიშვნების მნიშვნელობაზე უნდა ვისაუბროთ.

მსოფლიოში პირველი პარკომეტრის შექმნის ისტორია
მსოფლიოში პირველი პარკომეტრის შექმნის ისტორია

არასწორი პარკირების გამო, ალბათ, ჯარიმა ერთხელ მაინც მიგიღიათ, ან საპარკინგე ფულის გადახდა დაგვიწყებიათ, ეს ორი შემთხვევა კი, დამეთანხმებით, რომ არც ისე სასიამოვნოა… მაგრამ აქ მეორე მხარეზეც უნდა დაფიქრდეთ, საპარკინგე სივრცეები რომ არ არსებობდეს, გზებზე გადაადგილება თითქმის შეუძლებელი იქნებოდა.

ცოტა რამ საგზაო მონიშვნების მიღმა არსებული მეცნიერების შესახებ
ცოტა რამ საგზაო მონიშვნების მიღმა არსებული მეცნიერების შესახებ

ტრანსპორტის რიცხვის მატებასთან ერთად საგზაო უსაფრთხოების საკითხმა წინ წამოიწია. ადამიანებმა დაინახეს საგზაო მონიშვნების აუცილებლობა, თუმცა იმისათვის, რომ გზების ხაზვის პროცესი მეტად ეფექტური ყოფილიყო, მრავალი კვლევა ჩაატარეს და დააკვირდნენ თუ რა ტიპის ნიშნები იყო შესამჩნევი, რა ფორმებით უნდა ყოფილიყო იგი გამოხატული